luni, 20 iulie 2009

Didi_17-18luni_13 07 - 12 08 2009

http://www.babycenter.com/0_milestone-chart-13-to-18-months_1496589.bc
17 luni:
• Uses six words regularly• Enjoys pretend games• Likes riding toys
Feeds dollSpeaks more clearly• Throws a ball underhand
• Dances to music• Sorts toys by color, shape, or size• Kicks ball forward

•Sase cuvinte? Mama, tata, nana, mai nou, mami (fost mimi), tati, ham, tic-tac (ultimele doua se pun?)... •Ii place sa se prefaca (ea sau mama). •Ii place sa "calareasca" masinile sau pe mami si tati.
•Hraneste papusile. •Vorbeste mai clar. •Arunca mingea.
• Danseaza pe muzica (de mult timp). •Sorteaza jucariile pe culori sau forma? Inca nu am observat. •Loveste mingea cu piciorul.

13.07.2009: Incepem noua luna racite (ne curge nasul de dimineata). Ne-a trecut pe 22.
14.07.2009: Am fost cu tata la "Motanul incaltat" in Herastrau.
19.07.2009: Din cauza diareei e iritata foarte rau la fundulet. Am stat pe olita la masa si am luat-o si in baie ca sa stam pe ea. Cand am inceput sa o spal a inceput sa plaga si arata funduletul (MICUTA MEA!). I-am explicat ca trebuie sa o dam cu crema si a stat mai linistita. Si cand am dat-o cu crema a stat foarte linistita chiar daca o durea (cred ca nici eu nu stateam asa linistita daca imi zicea cineva). Trei zile a avut diaree si a fost iritata la fundulet. Face minuni crema de la Mustela.
01.08.2009: A zis "APA"!
03.08.2009: Zice si "Maie" pentru bunica, "oa" pentru "ou".
04.08.2009: Dupa baita am observat ca avea FEBRA 37.8 si i-am dat Nurofen. Tata s-a dus si a cumparat supozitoare Novocalmin si cand s-a intors avea 38.6 (pe la ora 12 noaptea). Apoi pe la 3 am am verificat-o si avea 39, pana a venit tati cu supozitorul (jumatate) avea 39.6. A si vomat apa pe care a baut-o (ca oricum nu mancase nimic seara, nici macar iaurtelul). Dupa supozitor nu a mai adormit pana la 5.30 si am stat cu ea in sufragerie.
05.08.2009: Eu am fost in BG, Didi a mai facut febra dimineata si acum e si iritata la fundulet din cauza supozitoarelor. A fost la dr si am aflat ca e rosie in gat si daca vrem sa ii dam antibiotic (evident ca nu i-am dat). Seara i-am dat niste Panadol Baby sirop.
06.08.2009: A mai facut putin febra dimineata si i-am dat un supozitor (ca nu a vrut sirop). In continuare nu prea a mancat. Seara i-am mai dat niste Nurofen sirop si a fost bine.
07.08.2009: Se plimba cu masinuta de la Anthony fara nici o problema (de cand am cumparat incarcator) si ii place foarte mult.
08.08.2009: Zice "da" foarte bine si e foarte dulce.
09.08.2009: A zis "caca" (cand i-am spus noi ca e undeva un caca).
10.08.2009: A zis "Mickey" (I: mami pe cine vrei sa iei tu, cartea sau pe Mickey? R: Mickey)
11.08.2009: A zis "bine"! Cand o intrebi ce mai face.
A pus doua jucarii nas in nas si facea semn ca se pupa (facea ea cu gurita).
12.08.2009: Azi implineste 18 luni si a facut singura caca la olita. Pana s-a dus mama sa-i aduca un pampers ea s-a asezat pe olita si a facuta caca!!!! Se uita foarte mandra si mirata de opera ei. Cand am venit acasa eu i-am facut "dansul ploii" si cand le-am spus bunicilor ca a facut caca ea a spus "uu-aa" (cum fac eu cand ii dansez). Apoi a facut si tata la wc pipi si ea m-a pus sa fac iar "dansul ploii"!

Niciun comentariu: