miercuri, 11 februarie 2009

Turta


Sambata, 07 februarie i-am rupt turta lu' fii-mea. O dulceata de fata, dupa ce am aranjat toate obiectele frumos pe tava am lasat-o sa se infiga in ele. Primul obiect ridicat a fost STILOUL (stiloul mamei care a costat o gramada de bani), spre fericirea mea. Dupa ce l-a scapat uimita de strigatele noastre s-a incumetat sa-si mai arunce o privire in tava. S-a uitat lung la un buchetel de flori, dar a decis sa puna mana pe un CIOCANEL :). Iarasi urale si aplauze de mai avea putin si incepea sa planga. Si dupa, ca sa fie toata lumea fericita a ridicat RUJUL. Dupa ultima tura de tipete nu vroia nici sa se mai uite la tava. Deci va o fi o fetita SILITOARE, DESCURCAREATA si COCHETA.

Obiectele pe tava au fost:
stilou = silitoare
carte = inteleapta
aur (verigheta) = bogata, cocheta
floare = gingasa
ciocanel = descurcareata
ac+ata (fara ac sa nu se intepe) = indemanatica
jucarie = joviala
oglinda = frumoasa
bani = bogata
inima = sa fie iubita
calculator = desteapta

Mai puteti pune:
cruciulita = credincioasa
trifoi, cosar = norocoasa


Niciun comentariu: